Húsvét - 55 nap maradt

Sziasztok!
Elérkezett a húsvét. Nem hihetetlen, hogy szalad az idő? A fák kirügyeztek, a fű élénk zöld lett, és meleg nap süti az arcomat reggelente. Igazi tavasz köszöntött be szombaton és azóta is tart. Már aznap elkezdtünk készülni a húsvétra. Elmentünk Beaver Dambe a Walmartba (Interspar-ra emlékeztet engem, csak nagyobb kiszerelésben) vettünk tojásokat, tojás festéket, a megrakott polcokról leemeltünk vagy 500 doboz csokit és cukorkát, vettünk sonkát, és megcsináltuk a szokásos bevásárlást. Este pedig, mivel ilyen szép idő van, elmentünk sétálni. Egészen pontosan 6,2 km-et sétáltunk le, útközben pedig találkoztunk hattyúkkal, mókusokkal és kacsákkal.
Vasárnap reggel elmentünk templomba a húsvéti misére. Annyit énekeltünk, hogy a végén fájó torokkal távoztam, de nem bántam, mert nagyon élveztem. Utána pedig indultunk is Fond Du Lac-ba Dave szüleihez, ahova jött az egész család. Tina szülei és testvérei, Dave testvérei és gyerekeik, unokatesók, távolabbi rokonok és Mi. Még nem találkoztam Dave rokonaival, de valószínüleg a világ egyik legkedvesebb emberei, akikkel valaha volt szerencsém megismerkedni. Az anyukaja, nekünk csak "Nana" öt percenként kínált újabb és újabb ételeket, viccen kívül! A húsvéti menü: főtt sonka, tojás, bab, krumplipüré és szósz, kenyér, sajt-tál, áfonyaszósz, banán pite, lime pite, gyümölcs saláta, és banán kenyér. Evés után ki kellett gombolnom a nadrágomat, annyira tele ettem magamat. Utána jött a tojás keresés. 40 darab tojás volt elrejtve a kertben és minden fiatal versenyszerűen futott a tojások után, amik egyébként apró pénzeket rejtettek. Én 7 darabot találtam, és ezeket sem könnyen. Jól elrejtette Nana!
Majd egy játékot játszottunk, aminek a lényege az volt, hogy kicsi babzsákokat kellett beledobni a lyukba és amennyire unalmasnak hangzik, annyira vicces volt. Majd mindenki elfáradt, úgyhogy jöhetett a kávé és a desszert. Jól bevéstem ezt a képet az emlékezetemben, ahogy a kávéra esett a fény és ahogy párolgott a meleg a napsugarakon át. Mindenki beszélgetett, nevetett, egyszerűen tökéletes nap volt. Egy második családra leltem, és elmondhatatlanul szerencsésnek érzem magamat emiatt.

Ma pedig Április 17. van, ami egy különlegesen csodálatos nap. Boldog születésnapot kívánok Anyuci ♥ Most már tényleg kettőt pislogunk és élőben is megölelhetlek és elmondhatom mennyire szeretlek, de azt a két pislantást még picit élvezem! Sok puszit és tulipánt küldök!

Puszi, Lina