Prom - 49 nap maradt

Sziasztok!
Szombaton Amerikában a lányok által várt legnagyobb esemény került megrendezésre. A prom (bál), ahol mindenki több száz dollárt költ ruhára, sminkre, hajra, evésre, és limóra. Én a ruhámat egy online oldalról kölcsönöztem, hiszen többet úgysem fogom hordani. Egy arany, hosszó, csillogós ruha mellett tettem le a voksomat. Az elején kicsit hezitáltam vele, de annyi jó visszajelzést kaptam, hogy igazi hercegnőnek éreztem magamat arra a pár órára. 
Reggel korán keltem, mert még el kellett ugranunk egy "Green project" nevezetű rendezvényre. Lényegében az egészséges életmódot hirdetették, alternatív ételeket mutattak be és különböző képeket rajzoltak fel a jövőről. Több standból állt ez a rendezvény, nekem a kedvencem az volt, ahol egészséges smoothiekat készítettek, fagyasztott banánból, spenót levélből, mézből és eperből, de a turmix gépet bicikliző gyerekek működteték. Utána rögtön átvitt Tina a baránőmhöz Keyahoz, ahol pár lánnyal együtt készülődtünk. Idejött a sminkes és a fodrász. A fodrász a hajamat göndörítette közben a sminkes az arcomat sminkelte és Keya anyukaja a körmömet festette. Miután elkészültünk gyorsan felöltöztünk és mentünk a Brunett Hallba, ahol a bál volt tartva. Itt találkoztunk a többiekkel és együtt mentünk enni a Fox and Lake nevezetű étterembe. A limó furikázott minket mindenhova, ahol üvöltettük a zenét és (alkohol mentes) pezsgővel kínáltak minket. Az étterem nagyon puccos volt, ez az árakon is látszott, de megérte! Az előétel ingyen van, frissen sült kenyér fahéjas vajjal, majd saláta az általad választott öntettel. Főételnek egy alfrédó szószos brokkolis csirkés tésztát rendeltem. Minden harapás a mennyországba vitt!
Utána mentünk vissza Horiconba a kilátóhoz képeket csinálni. Őszintén szólva az este fele a kép csinálásról szólt, de ha már ennyit fizettünk legyenek is képek. Majd a limó elvitt minket vissza a Brunett Hallhoz, már este 8 óra volt. A téma maskara bál volt, szóval belépésbél csak a maszkokkal lehetett bemenni. Kilenckor jelentették be a bál királyt és királynőt, majd a "Sweet-heart couple"-t. Még pár nappal ezelőtt lehetett szavazni rájuk a suliban. 
Aztán mikor elmentek a szülők, akik több ezer képet csináltak, kezdődött végre a tánc. Volt jó zene, hangulat, fotozkodás stb. Nagyon nagyon jól éreztem magamat!