Grillezés és kirándulás - 63 nap maradt

Sziasztok!
Tegnap itt aludt Cole, úgyhogy este még filmeztünk majd mindketten bealudtunk és egészen 10-ig fel sem keltünk. Jól esett végre sokáig aludni, régóta nem aludtam ilyen jót. Az idő 360 fokos fordulatot vett. Meleg, napos, tiszta idő van és ha jól tudom lesz is pár napig. A fű mindenhol zöldellik, a fák virágoznak és a madarak csiripelnek. Gyönyörű ez az időszak! Ennek örömére pedig ma elmentünk kirándulni, Tina, Dave, Cole és Én a Ledge nevű erdőbe. Tele volt sziklákkal, camping helyekkel és szabadidős programokkal. Voltak jó páran, nyilván mindenki élvezte a szép időt. Tina és Dave a könnyebb utat választották, mi Colelal a sziklákon ugráltunk és másztuk fel alá. Közben versenyeztünk ki ér fel előbb, ki tudja átugrani azt a szakadékot és vitatkoztunk a sorozatokon amiket nézünk. Mint a testvérek.
A fák, sajnos, még annyira nem zöldültek itt ki, de szerintem egy két hét és zöld lesz minden, tervezzük is, hogy visszajövünk. 
Utána mentem edzésre, ugyanis holnap verseny van és a pénteki edzést kihagytam az ACT miatt. Majd Tinával és Coleval elmentünk fagyizni, a helyi fagyizóba. Ez idő alatt pedig Dave kihúzta a garázsból a grillt, hamburgert és Hot Dogot csinált vacsira. Igazi családi napot tartottunk, nagyon jól éreztem magamat!

Puszi, Lina