Madison, cserediák találkozó - 17 nap maradt

Sziasztok!
Szerdán volt az utolsó cserediák találkozó, mindenki bánatára. Nagyon összeszokott kis csapattá váltunk így az év végére. Tunggal, cserediák Taiwanból, lettem a legjobban, már meg is terveztük, hogy jön Budapestre jövőre! Remélem így is lesz.
Szóval szerdán Madisonba látogattunk, megnézni a Capitolt (a nagy fehér épület). Kaptunk egy idegenvezetőt aki körbe vitt minket a termeken, megmutatta hol hozzák a legfőbb döntéseket, hol gyűlik össze a törvényszék és persze mesélt az épület történetéről, és a benne található festményekről. 
Utána szabadidőt kaptunk, úgyhogy Niki, Prisilla (Brazíiliából), Rebecca (Svájcból), Tung (Taiwanból), Iván (Szerbiából) és Én elmentünk a State Street-re, ahol rengeteg étterem, kávézó és bolt sokasága fogadott minket. Gondolom ez nem meglepő :)
Először beültünk ebedéleni egy nagyon cuki reggelizőbe. Igen, reggelizőbe, de itt a reggeli adag bőven megfelel az ebédnek. Én Breakfast Burritot ettem, ami lényegében egy burrito volt, benne tojásrántotta, hús, zöldségek és sajt, köretnek pedig guacamole szósz és krumpli. Volt aki palacsintát rendelt, shaket, sandwichet. Mind istenien nezett ki

Öt körül értünk haza és felfutottunk a sulihoz Tinával, mert aznap este volt a Senior Awards Night, ami a végzős diákokat ünnepli. Ösztöndíjakat és elismeréseket kapnak, iskoláktól, az igazgatótól, és szervezetektől. Lényegében ez a pénz mind az egyetemükre megy, és segít kifizetni nekik.

Tudom, hogy ritkábban írok, mint ígértem, de mivel a suli végéhez közeledünk egyúttal a Final Testekhez, semmi időm nincsen sajnos. Négy nap maradt a suliból, ebből kettő a Final Testek megírására van. Fel sem fogom, 16 nap és már jön ki Anyu Apu és Dius. Bár a heti skypeolás nagyon megkönnyítette a dolgokat, nem is tűnik úgy, hogy nem láttam őket 10 hónapja. Ma egyébként megvettük az első görögdinnyét és rögtön eszembe jutottál Apa! Anyu most bosszankodna a kupi miatt, amit hagynánk...:)