Napsugár - 68 nap maradt

Sziasztok!
Úgy érzem kicsit elvagyok havazva. Amióta elkezdődött a Track rengeteg időmet elveszi. Sokszor hiányzom az utolsó óráról, amiről azt hittem "ez tök király lesz!" kiderült, hogy hátrány. Nagyjából a napom abból áll, hogy 8-ra bemegyek a suliba, ott vagyok 3-ig utána 17:30-ig edzés, majd hazajövök és tanulok majd házit írok. Bár most az ACT-re is nagyon készülök, lehet ezért érzem ennyire soknak. De nem panaszkodom, nagyon szeretem, hogy ennyire elfoglalt vagyok, csak frusztáló tud lenni néha. Azonban ma végre kisütött a nap, így a kedvem is jobb lett. Edzésen végre nem fagytam halálra, hanem élveztem a meleg szellőt és a napsütést. De ahogy hallottam holnap megint eső lesz... Mint megtudtam, ez nem újdonság, itt ilyen a tavasz. Nem véletlenül van az a mondás, hogy "olyan hamar változik mint az időjárás". 

Puszi, Lina