John McGivern - 76 nap maradt

Sziasztok :)
A mai nap elég nyugisan indult, ugyanis nem az ébresztőmre keltem, hanem a madarak csicsergésére (én okos, nyitva hagytam az ablakot este). Megreggeliztem, majd neki láttam a tanulásnak...közeleg az ACT. Az az itteni érettségi és eredetileg nem volt úgy, hogy leteszem, de új ötletek és tervek merültek fel a továbbtanulással kapcsolatban, és ahhoz bizony le kell tenni ezt az ACT-t.
A náthám mára szinte teljesen eltünt, hála a sok pihenésnek és teának. A fejfájásom viszont nem akar elmenni... Jó lenne tudni mitől van. Érdekes, egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy sétálok, vagy nem is kell sétálnom, csak ülök valahol és mintha fejbevágnának jó erősen, fáj pár órát majd elmúlik majd előről az egész.

Egyre mentem edzésre, ami háromig tartott. Utána az edző haza dobott, ugyanis mint kiderült, egy utcára lakunk egymástól. Majd megvacsiztunk olyan 5 körül és már indultunk is. Ma tartották a bemutatóját John McGivern műsorának. Egy televíziós személy, rendkívül jó humorral, aki körbejárja Wisconsin városait és annak látványosságait. Idén Horiconra esett a választásuk és minden helyi vállalkozáshoz és látnivalókhoz ellátogatott. Köztük Tina szüleinek a tök farmjára is. Mindenki akit meginterjúvolt meg volt hívva erre az eseményre, hogy adás előtt láthassuk a produkciót. Kaptam is egy másolatot, autogrammal ellátva. Mondott persze egy kis beszédet meg köszönetet, és tényleg nagyon vicces figura. Hangosan nevetett az egész közösség! Majd mindenki elhozta a saját termékeit (a város legjobb fagyizója ingyen fagyit osztogatott, a pizzéria pizzát...stb.). Nagyon jó kis este volt!

Puszi, Lina