Vaninak - 27 nap maradt

Sziasztok!
Két egész hét maradt a suliból. Nem hihtetlen hogy eltelt ez az év? A suliban mostanában sok a pótolni valóm, Washington miatt (amiről csatolok képeket) és a Track miatt. Két verseny maradt, és készen állok megdönteni a rekordomat. Eddig 27 ft és 30 ft a cél. Szurkoljatok!

Ma angolon haladtunk tovább a könyvvel, Huckleberry Finn Mark Twaintől és hát... nem fogok hazudni nem a legizgalmasabb könyv. De az angol tanár nagyon jó és élvezhetővé teszi. Vagy két fejezetenként dolgozzuk fel, vagy pedig kapunk egy "Critical thinking" feladványt, ami annyit jelent, hogy meg kell dolgoztatni az agyunkat ahhoz, hogy tudjunk válaszolni a kérdésekre. Törin ma a szerzőijogokról és a kongresszusról tanultunk, egyben az utolsó fejezet amit veszünk. Újságíró órán a tanár segit megírni a beszédemet a diploma osztásra. Van már egy-két ötletem miről fogok írni, de még nem állt össze teljesen. Utána study hall következett, ahol az elmaradt házikat pótoltam. Majd rajz órán ma ruhát kellett tervezünk, amit nagyon élveztem. A egy dobozból kihúztunk két szót, az egyik a ruha típusát a másik pedig a szín kombinációkat írta le. Én az estélyi ruhát és sárga, kék színeket húztam és abból alkottam valamit.

A cím egy kicsit szokatlan lehet, de ebben a bejegyzésben szeretném megköszönni az egyik legrégebbi barátnőmnek, Vaninak, hogy fogta a kezemet ez alatt az egy év alatt. Minden nap írt nekem, érdeklődött és segített. Elmondhatatlanul hiányzol Vani és alig várom, hogy újra járjuk Budapest utcáit, nevessünk és képeket csináljunk, és idegeskedjünk az élet problémáin.
Vanival óvoda óta ismerjük egymást és azóta is barátok maradtunk. Kevés az ilyen, szóval becsüljük ezt meg Vani ♥

 

fullsizerender_12_1.jpg