Track búcsú party - 24 nap maradt

Sziasztok!
Ma volt az utolsó track edzés és ennek örömére (vagy inkább bánatára) a főedző meghívott mindenkit egy "Taco Party"-ra a házába. Mindenki feliratkozott különféle ételekre, saláta, chips, paradicsom, szósz, sajt...stb. Én a desszertet választottam, és csináltam almás pitét és trippla csokis kekszet. Hatra szólt a meghívás, úgyhogy edzés után gyorsan haza jöttünk hozzánk Jackkel utána pedig indultunk is a partyra. Nem voltunk pontosak a címben, de a zene dübörgése és a füstfelhő rengetege a kertből árulkodó jel volt. A garázs feljárón a fiúk kosaraztak, volt aki a tűz mellett melegedett (ugyanis a hőmérséklet megint a 10-15 fokot tapossa), sokan a tacot készítették elő és volt aki az asztal mellett beszélgetett. Mi Jackkel először körbe jártunk és köszüntünk mindenkinek, majd előhúztam az amerikai zászlót amit pár hete vettem, hogy mindenki írja alá. Már most a könnyekkel kűzdöttem, amikor láttam milyen kedves üzeneteket hagytak a zászlón. El sem mertem az összeset olvasni, biztosan nem úsztam volna meg sírás nélkül.
Utána mentünk papírtányérok után kutatni, mert éhen haltunk. Taco salit ettünk, taco chips a tanyér alján, rá saláta, arra a husi, a tetejére pedig szósz, sajt és paradicsom. Majd desszertnek ki akartuk próbálni a sütiket amiket hoztam, de mire odaértünk üres volt a doboz. Ezek szerint finom lett :) Helyette kipróbáltam egy amerikai különlegességet, már nem is emlékszem a nevére, de nem is baj, elég rossz volt. A tűzön kellett megsütni, két kenyér között, cseresznyés pite töltelék és a fahéjas cukor. Kettőt haraptam belőle, majd továbbpasszoltam Jacknek. 
Miután ettünk-ittunk beálltam kosarazni a többiekhez. A mi csapatunk nyert! Rég nevettem ennyit, nagyon jó estét tudhatok magam mögött. Igazán csodás érzés volt ez a három hónap a csapatban. Bárcsak tarthatna még pár hónapot....