Október első hete

Hihetetlen, hogy már október van! Úgy szalad az idő...és szerencsére a hőmérséklet is kezd lehűlni. Már nem olyan párás és fülledt, mint amikor idejöttem. 
Hétfőn Talent-show volt a suliban. Mindenki a színházteremben volt az első négy órában. 30 diák lépett fel különböző számokban, a legtöbben énekeltek, de páran táncoltak, zongoráztak, vagy comedy showt adtak elő. Minden produkció végén pontozta őket a zsűri. Volt pár nagyon ügyes diák, de volt pár elég vicces is. Páran elég hamisan énekeltek, de senki sem nevette őket ki, sőt bátorították őket! Ez nagyon tetszett.
Kedden és szerdán elég rosszul éreztem magamat, fájt a torkom és a fejem egész nap. A suliban olyan erős kílma megy, hogy elég egyszer megfújnia és már köhögök. De már értem miért jár mindenki melegítőben és pulcsiban. 
Csütörtökön futottunk és le kellett futni az időnket, mert ha nem, futhatunk újra. Amikor először futottam csak egy kört tudtam lefutni úgy, hogy nem álltam meg és sétáltam tovább. Most már hármat tudok! Szerencsére az időt is sikerült mindenkinek lefutnia, bár Heathernek necces volt, mert csak egy másodperccel futott jobbat. Nekem sikerült 7 perc 9 másodpercet futnom és ezzel a harmadik helyre törnöm! Nem volt könnyű...
Aznap este én főztem először a vacsorát, tésztát, zöldséget és desszertnek palacsintát. A tészta nem igazán tetszett, mert az egész elő volt készítve. A dobozban volt egy por (amiből a szósz lett) és a főtt tészta. Mondtam Judyéknak, hogy ez nem túl egészséges és hogy legközelebb igazi hozzávalókból csinálok nekik valamit. A palacsinta nagyon ízlett nekik, nutellás banánosat csináltam. 
Pénteken három tesztem is volt, amikre őszintén szólva alig tanultam, de így is hibátlanok lettek. Órán sokkal jobban elmagyarázzak a tanárok az anyagot és legtöbbszőr például bioszon rengeteg kísérletet csinálünk (mi csináljuk nem a tanár), videókat és képeket nézünk, vagy mikroszkóp alatt vizsgáljuk a mintákat. Így amikor kijövök az óráról már szinte meg is tanultam az anyagot és emlékszem arra mi volt órán, mivel én csinál

tam mindent és nem csak a tábláról másoltam a mondatokat. 
Este a cserediákokkal, Christarával, Gustávóval, Edinnel, Christiannal és Adriannal mentünk kosármeccsre Baybe, ami a következő város Paragould után. Nagyon jól éreztük magunkat, végig beszélgettük és nevetgéltük a meccset és Edinnek szurkoltunk közben, mert ő is játszott. A meccs után elmentünk a Sonicba (kedvec helyem) és ott vacsiztunk. Christarával small shaket kértünk és helyette mediumot kaptunk jeeee. Peanutbutter oreo shake, tulajdonképpen fagyi állagú tejszínes shake az alján oreo törmelékekkel és peanutbutter krémmel. Isteni!
A hétvége elég nyugisan telt. Mindenki kimerült a hét folyamán. Szombaton is én csináltam a vacsorát, currys csirkét rízzsel (igazi hozzávalókból). Vasárnap sokat tanultam, mert holnap előkell adnunk törin a prezentációnkat a polgárháború utáni eseményekről. Majd kitakarítottam a szobámat, kimostam a ruháimat, kiporszívóztam és letöröltem a szekrényeket. 

Puszi, Lina