Szuper jó hétvége

A hétvége elég mozgalmas volt. Pénteken volt a Homecoming, szombaton voltunk Memphisben az állatkertben és az első amerikai házibulimban, vasárnap pedig Jonesboroban. 

A Homecoming egy amerikai hagyomány, minden gimnáziumban megünneplik. Főleg a végzős évfolyamnak szánt esemény, de mindenki hivatalos rá. Ilyenkor igazából egész héten Homecoming hét van, ami annyit jelent, hogy egész héten programok vannak, díszitjük a sulit, búcsúztatjuk a végzősöket, de az igazi esemény pénteken volt. Nem volt tanítás, helyette reggel megcsináltunk a végső simitásokat a tornateremben, a végzős lányok kiöltöztek és versenyeztek a 2016-os Homecoming királynője címért. A 7. 8. órában a kilencedikesek, tizedikesek, tizenegyedikesek és a tizenkettedikesek versenyeztek. Mindegyik évfolyamnak elő kellett adni egy előadás, mindenkié nagyon vicces volt, de a legjobb szerintem a tizenegyedikeseké volt. Egy Scoby-Doo részt játszottak el, meglepően élethűen! Volt mocsáriszörny, Diana, Fred, Wilma, Bozont és Scoby is. Végül persze a végzősök nyerték ezt a mezőnyt. 
A végén felsorakoztak a királynői címért kűzdők, összes hatan voltak ha jól emlékszem. Mindenki nagyon szép volt, megcsinálták a hajukat a sminkjüket és csillogó ruhában voltak. Végül egy Jessica Hill nevű lány nyert, akit nem igazán ismerek, de indultak a kosár csapatból is lányok, én rájuk szavaztam. Utána volt ünneplés, táncolás, evés-ivás. Majd mindenki hazament elkészülni a meccsre és a "breakfast"-re. A breakfast is egy hagyomány a suliban, annyit jelent, hogy éjfél után reggelizünk a suliban. Nem volt szerintem valami nagy szám, de jó emlék marad. 
A meccs előtt elmentünk vacsorázni a Country clubba, ami egy elég drága hely és többségében gazdag öreg emberek voltak ott, de Julie nagyszüleié a hely, úgyhogy ingyen ehettünk amit, és amennyit akartunk.

Utána mentünk a meccsre, ami elég lehangoló volt, mert veszítettünk 43-7re. Elég csúnya vereség. De közben fellépett a suli banda, akik hatalmas showt csináltak, mint mindig. Mindenki ott volt a suliból, úgyhogy sokat beszélgettünk és nevetgéltünk a meccs alatt. Voltak különböző sátrak is felállitva, valahol húsokat grilleztek, valahol kézműveskedni lehetett, és volt ahol arcfestéseket csináltak. 

Szombaton korán keltünk, mert átmentünk Tennessee államba a memphisi állatkertbe. 2 óra volt az út, közben üvöltött a zene és énekeltünk Judyval, és közben Chris agyára mentünk. Vicces volt. Előtte pedig megálltunk reggelizni Jonesboroban egy palacsintázóban. 
9 körül haladtunk át a határon és meg is érkeztünk Memphisbe. Nagyon szép város, tetszett! Voltak felhőkarcolók, rendezett és szép utcák, műemléke, régi utcák és kajáldák. Mi rögtön az állatkertbe mentünk, mert nagyjából 6 órát vett igénybe. Hatalmas volt, nagyjából a budapesti dupplája. Szebbnek egyébként nem mondanám, talán néha kicsit kreatívabban voltak elrendezve az állatok. De ugyanúgy lehangoló volt számomra látni a sok állatot akik szenvednek a melegben, miközben minden gyerek sikongat és üvöltözik körülöttük (persze ezt Judyeknak nem mondtam). De alapvetően jó program volt!
Az állatkert után elmentünk a belvárosba kávézni aztán pedig a plázába. Hatalmas volt ez a pláza... Csak 3 emeletes volt, de hosszában szerintem volt vagy 10 kilométer. És mi körbe jártuk az egészet.. A haza fele úton végig aludtam, olyan kimerült lettem a végére.
Mikor hazaértünk ittam még egy kávét, hogy birjam az estét, átöltöztem és már indultunk is. Judy nagyon jófej, mindenhova elvisz akármikor amikor akarom. Nagyon örülük, hogy ilyen fiatal anyukát kaptam. Nem is tudom anyának hívni, olyan mint egy barátnő nekem. Mindent elmondhatok neki, egyáltalán nem érzem feszültnek magamat mellette, aminek nagyon örülök. 
Felvettük Kelseyt és Christarát és mentünk Laurenhez, persze eltévedtünk vagy háromszor, de odaértünk 9-re. Laurenék a város másik felén laknak, egy gyönyörű házban! Nagyon aranyosan feldíszitette nekem, tett szines égősorokat a gerendákra, csinált bonfiret, cupcakeket, lufikat fújt és vett nekem egy koronát is. Ott volt vagy 20-30 ember, köztük sok ismeretlen is. De megismerkedtem egy Ryan nevű fiúval, aki véletlenül keveredett ide egy barátja által (ők mind a suliba járnak persze). Végre úgy érzem megtaláltam a társaságomat. Teljesen olyanok mint én! Utána elmentünk páran egy másik házibuliba, ami eszméletlen jó volt. Még több embert ismertem meg és nagyon jól éreztem magamat! Utána hazahozott minket Ryan és nálam aludt Kelsey.

Vasárnap olyan 10 körül keltünk, együtt reggeliztünk és együtt ebédeltünk Jonesboroban. Hárman mentünk lányok, Judy, Kelsey és én. Nagyon vicces napunk volt, végig nevettük az egész utat.
Ezenkívül nem történt semmi izgalmas, nyugis napot tartottunk. Kitakarítottam a szobámat, tanultam és pihentem. 
Alig várom a holnapi napot a suliban, nehéz lesz, mert edzésen le kell győzni a futási eredményünket és ha nem győzzük le újra kell futnunk...Remélem sikerül lefutnom.


Puszi, Lina