Fejlődés

Ma szokásosan 6:45-kor keltem ki (nagy nehezen) az ágyból. Megmostam az arcomat, fogat mostam, felöltöztem, ittam egy meleg kávét és már indultunk is a suliba. 
Törin az elnökválasztásról tanulunk. A tanár videókat mutatott, azután csoportokba kellett rendeződni és együtt feldolgozni amit láttunk/hallottunk a videókban. Én Christaraval, Zaccel, és Jessicaval voltam egy csapatban és egész gyorsan befejeztük, úgyhogy beszélgettünk kicsit, amíg ki nem csöngettek. 
Az angol óra van, hogy nagyon jól és van, hogy döcögősen megy. Ma egész jól ment, az első 10 percben Quiz volt és enyém lett a legjobb! Itt annyira nem vagyok jóban az emberekkel, mindenki elég... érdekes. A mellettem ülő fiú folyton szipog, de körülbelül úgy kell elképzelni, mint amikor az elefánt trombitál. Ráadásul minden ötödik percben csinálja (viszont ahogy hallom ez más amerikai államban is "divat"). 
A Quiz után egy 16. századi színdarabot vettünk Arthur Millertől, a címe: The Crucible, amit egyébként Magyarországon is játszottak a színházakban. Lényegében a boszorkányűzésről szól és annak kifigurázásáról. Mindenki kapott egy szerepet, én Hale doctort játszottam, akinek hivatása a boszorkányság kiűzése az emberekből. 
Utána rajz óra következett, amit már nagyon-nagyon vártam, mert itt van a fiú aki tetszik. Megkérte, hogy üljek mellé. Elég ideges voltam szinte végig, de beszélgettünk, nevetgéltünk és szerintem jó úton haladok afelé, hogy barátok is legyünk (vagy többek mint barátok). 
A többi órán nem volt semmi érdekes, elég lassan és unalmas telt némelyik. 
A kosár egyre nehezebb, de egyre jobban megy! Futással kezdtünk (szokásos 1,5 mile) és ma 20 másodperccel jobbat futottam, mint legutóbb. Majd erősítettünk, és a végén kosaraztunk. Már kezdek ráérezni a technikára, és érzem hogy jobban megy mint pár hete! 
A végén levezetésnek 25-öt kellett kosárra dobni és amikor befejeztem az edző odajött hozzám és azt mondta: "Figyeltelek Linci, határozottan fejlődsz és látom benned a potenciát!" Ez a mondat megkoronázta a napomat és hatalmas mosollyal jöttem ki a tornateremből.

Puszi, Lina