Tavaszi szünet - 78 nap maradt

Sziasztok!
Tegnaptól kezdve hivatalosan is tavaszi szünet van, ami egy egész héten át tart. Tegnap tudom nem jelentkeztem, de nem éreztem magamat jól, egész nap csak feküdtem és szenvedtem. Este viszont elmentem a sulidarabot megnézni, mert megígértem a többieknek. Szóval elmentünk a 7 órakor kezdődőre. Jack, Payton, Jennifer és Én. Előtte elmentünk a kázvézóba venni sütit és kávét, hogy legyen mit majszolni a darab alatt. Megérkeztünk kicsivel 7 előtt, megvettük a jegyet, felírtuk a nevűnket a listára, hogy kapjunk extra creditet, majd elfoglaltuk a helyünket. Azt hiszem, már mondtam, hogy a Macbethet adták elő, azonban ez egy darab volt a darabban. Az elején kicsit bele kellett rázódnom, a második fele sokkal jobban tetszett. Két órás volt, közben köhögtem és szipogtam, mindenki agyára mehettem, de hát mi mást tehettem? :)

Ma átjött Kim, Mike és a felesége Sarah. Ők Tináék gyerekei. Filmeztünk, ebédeltünk, sütöttünk. Családias napot tartottunk. Ma már sokkal jobban éreztem magamat, kicsit tanultam a közeledő ACT-re és sokat pihentem. Holnap 9-re megyek edzésre, remélem már teljesen jól leszek, ugyanis kedden meg újabb Track Meet lesz.

Puszi, Lina