Egy igazán jó nap

Ma reggel megint finom illatokra ébredtem. Fahéj és kávé illat keveredett a szobám köré. Chris reggelire fahéjas eper karikás french toastal várt és egy bögre meleg kávéval. Az idő kellemesen meleg volt, sütött a nap egy kis lágy szellő kíséretében. Kezdődhetne jobban egy reggel?
Reggeli után felkerekedtünk és elmentünk pár várossal odébb piknikezni és strandolni. Ez egy viszonylag eldugott kis strand, de nagyon szép volt! A tó körül erdő, sütögető helyek és apró házak álltak. Itt fürödtünk egyet a tóban, majd megebédeltünk és egy kicsit napoztunk utána. 
Azután haza jöttünk átöltözni a vizes fürdőruhából, majd elmentünk Jonesboroba egy természet védelmi helyre. Nagyon szép volt! Rengeteg programmal (Aligátor, bagoly etetés, és kézműveskedés) és érdekességekkel vártak bennünket. A bemutatók után elmentünk a kilátóhoz, majd vissza, ami 10 miles volt összesen. Úgyhogy jól elfáradtunk a végére. Közben nevetgéltünk, fotóztunk és beszélgettünk. 
Utána mindenki farkas éhes volt már, ezért elvittek minket Judyék a város legjobb mexikói éttermébe (Apa imádtad volna!!!). Nem véletlenül mondják a legjobbnak. Egyrészt hatalmas volt a hely, tele ötletes dekorációval másrészt pedig isteni volt az étel! Előételnek (ingyen) kihoztak nachost, sajtszósszal és paradicsomszósszal. Mennyei volt! Teljesen más ize volt mind a nachosnak mind a szószoknak. Mindhárman steaket rendeltünk mexikói módra. Először kihozták a köretet. Amire én azt hittem a főétel és elgondolkoztam, hogy vajon hol lehet ebben a steak? Utána rá 5 perccel kihozták a steaket is. Hát én életemben nem láttam még ennyi mexikói ételt egy helyen. Majd szétdurrantam a végére, de megérte! Az étel, a hely, a felszolgálók, a család, mind mind mind tökéletes volt!
Nagyon jól éreztem a mai napon magamat és holnap is sűrű nap vár ránk.


Puszi, Lina