Péntek

Ma elég sűrű és hosszú napom volt, de mind jó értelemben! A suli ma nagyon jó volt, több okból is. Egyrészt az angol teszt, amitől annyira féltem max pontos lett, a legjobb az osztályban. Utána mindenkit a színházterembe hívtak, mert kijelölték a Homecoming királyt és királynőt, mindegyik évfolyamból 2-2 embert. Közben doboltak a dobosok, trombitáltak a trombitások és énekeltek az énekesek, ezzel egy nagyon jó és vidám hangulatot teremtve. Sajnos a telefonom nem volt nálam ezért nem tudtam lefotózni, amit nagyon sajnalok, mert nagyon jó látvány volt! 
Ez egy hatalmas terem, nagyjaból olyan mint egy mozi terem. Sok -sok szék fut végig egészen a színpadig ami nagyjábol 6-8 méter hosszú lehet. Piros függyönyök mint két oldalt és egy nagy vászon a terem végében. 
Miután felvonultak a jelöltek, nagy tapsvihar követte őket, újabb dobolás és zenélés.
Aztán rajz óra következett és biológia. Talán ez a két kedvenc órám! Mind a tanárok, mind a diákok és mind a tananyag szempontjából. Érdekes és új dolgokat tanulunk és mindkét óra elég interaktív. Ma például bioszon mikroszkóp alatt vizsgáltunk; emberi vért, emberi szövetet, és növényi mintákat. Rettentő érdekes volt! A terem hatalmas, az elején van a kivetítő és a vászon amire vetít a tanár majd úgy 5-6 pad, amit 4 ember tud körbe ülni, és a terem másik felében pedig mikroszkópok, plakátok, csontvázak, állatok...stb. 
Az edzés ma is szokásosan nehéz volt, de a lányokat nagyon kezdem megszeretni itt! A legtöbb lánynak ugyanolyan a humora, mint nekem, ami szerintem nagy előny egy barátságban. Miután vége lett az edzésnek mindenki hazament, majd 5-kor felvett Lexie és elmentünk 6-an a Larry's Pizza nevű pizzériába. 20 féle pizza volt a menün, de kérhettél olyat is, hogy te állítod össze milyet szeretnél. Itt a határ a csillagos ég, konkrétan bármit kérhettél rá.
Utána Judy felvett és megint csak enni mentünk. Jött az egész család és a Taco Bell-be mentünk, ami egy mexikói étterem. Finom volt itt is minden, és jó nagy adagot adtak, ahhoz képest hogy small méretet kértem. 
Majd haza jöttünk, és videójátékozni kezdtünk Chrissel és a fiúkkal. GTA 5-öt játszottunk, nagyon jó volt! Szeretek velük játszani, mert mindig hagynak győzni. 
Aztán Judyval 19:45-re mentünk mozizni, hogy legyen egy kis csajos esténk. A Suicide Squadot néztünk meg (végre!!). A film nagyon tetszett, bár története nem sok volt. Inkább a karakterek voltak magával ragadóak. 
Egyébként ma megint tettek egy kedves gesztust. Mondtam nekik valamelyik nap, hogy nagyon sokat szoktam rágózni, főleg ha ideges vagyok. És ma amikor haza értem a suliból az ágyamon egy nagy rágós doboz várt. 20 db doboz rágó van benne, mindegyik dobozban 10 db rágó, tehát 200 db rágó. Elég lesz egy ideig szerintem.
Úgy szeretem őket! Mindennap meg tudnak valamivel lepni.

Most már haza értünk, én már az ágyban. Jól lefárasztott ez a nap. Holnap meg végre hétvége! Elmegyünk pár várossal odébb piknikezni, már azt is nagyon várom. 


Puszi, Lina