Bocsánat, hogy tegnap nem írtam bejegyzést, de egyrészt semmi különleges nem történt a suliban, másrészről pedig hulla fáradt voltam. Heti 15 óra edzésem van, ami teljesen leszívja az energiámat. 
Ma jóba lettem még pár emberrel és másokkal ültem ebédnél is. Még mindig nem érzem azt, hogy meglenne az a fix társaság ahova tartozom, de mar haladok afelé! A suliban nem történt nagyon semmi, haladunk az anyaggal, holnap pedig angol és biosz dolgozat lesz, amire már fel is készültem. A biosz nem nehéz, de az angol annál inkább. Most megint egy irodalmi szöveget vettünk és nagyon sok az ismeretlen szó, úgyhogy kénytelen voltam egy órát azzal tölteni, hogy kiszótároztam mindent amit nem értettem. Kedden írtunk egy biosz dogát, ami hibátlan lett! Nagyon megdícsért a tanár, sőt még azt is mondta, hogy rólam vegyenek a példát a többiek! Olyan zavarba jöttem, nem is tudtam hova nézzek. 
Egy fiú elhívott holnap, hogy suli után menjünk el kajálni, de sajnos nem érek rá, mert már a kosaras lányokkal megyünk mozizni és enni. De amugy sem rá vártam, hogy elhívjon, hanem a másik fiúra, de ő nem hívott el.. (még)!
Judy és Chris megint egy kedves gesztust tettek felém, észrevették, hogy annyira nem vagyok oda a gyorskajákért és a zacskós levesekért, úgyhogy ma reggelire fagyasztott gyümölccsel és joghurttal vártak, vacsorára pedig zöldséggel hússal és egy kis tésztával. Nagyon kezdenek a szívembe férkőzni, mert érzem, hogy odafigyelnek rám és hogy jót akarnak nekem. Ráadásul közeleg a születésnapom és már ki is talalták mi lesz a program: Elmegyünk Memphis-be az állatkertbe, mert mondtam nekik hogy imádom az elefántokat és azt mondták ott van egy nagy elefánt park (megint csak milyen cukik!!) aztán délután pedig grillezés, tortázás és ünneplés lesz. Meghívtak már csomó mindenkit, és mondták hogy én is hívjak akit csak akarok. 

img_9140.JPG

img_9143.JPG


Most már lassan fekszem le, holnap sűrű nap lesz, akkor ígérem többet fogok írni! 

Puszi, Lina