Szombat-Vasárnap-Hétfő

Sajnos meghazudtoltam magamat, mert a napi posztolás nehezen fog menni. Egyszerűen nincsen időm, se energiám minden nap írni nektek, de nagyon igyekszem és nagyon örülök, hogy ennyien érdeklődtök a blog iránt. Sokat jelent!
Szombaton családi napot tartottunk, elmentünk megint a Casa Brava nevű mexikói étterembe. Annyira de annyira jó ez a hely! Az italok ingyen vannak, előételnek pedig hoznak két nagy tál nachost és szószokat hozzá, a kiszolgálok pedig nagyon érdeklődőek és viccesek. Én csirkés quasadillat rendeltem, mexikói rízzsel, salátával, avokádóval és tejföllel. Nagyon finom volt! Az ízvilága teljesen az otthoni Gringos Amigosra emlékeztet. Desszertnek pedig "fried ice-cream"-et rendeltem, Judy azt mondta mindenképpen ki kell próbálnom. Lényegében egy hatalmas cukros fahéjas tölcsérben vanília fagyi, rajta tejszínhabbal és cukorkákkal. De meg kell hagyni, passzoltak az ízek. Utána elmentünk mozizni, a Light Between Oceans című filmet néztük meg. Az 1900as évek elején játszódó két szerelmes fiatal, nehéz életét meséli el. Nem túl gyors film, és kell szerintem hozzá egy minimális érettség, de gyönyörű film! A főszereplő nő szerintem teljesen Emilia Clark és Emily Blunt keveréke, a főszereplő férfi pedig nagyon sármos (amint levágja a bajuszát). A mozi uán haza jöttünk és vacsit készítettünk Judyval. Ők megint csak mexikóit ettek, én nem igazán kívántam, úgyhogy gyümölcsöt ettem joghurtal. 

Vasárnap nem volt túl tevékeny napunk. Elmentünk bevásárolni a Walmartba reggeli után és haza jöttünk. Aludtunk tévéztünk és körmöt lakkoztunk (Judyról tudni kell, hogy hatalmas parfüm és körömlakk készlettel rendelkezik). Körülbelül ennyiből állt a napunk.

Hétfőn nem volt suli mert parent-teacher konferencia volt a suliban. Így hát elmentünk Laurennel, Katievel és Hollyval Jonesboroba vásárolni. Egész korán jött értem Lauren, már 9-kor itt volt. Elmentünk kávézni, majd találkoztunk a plázában a többiekkel. Laurennek kellett Homecoming ruhát találnunk, mert nem annyira szeret vásárolni. Boltról-boltra jártunk, mire megtaláltuk A ruhát. Egy halvány kék, deréknál behúzott ruhánál tettük le a voksunkat, egy fekete magassarkúval párosítva. Nagyon csini lesz! A Homecoming napján pedig átmegyünk és kisminkeljük.
Utána elmentünk még pár boltba, ahol vettem egy cipőt, sminkeket, ruhákat. Igen, mindre szükségem volt! 50% leértékelés volt, bűn volt bármit is otthagyni.

Utána elmentünk ebédelni a Cheddar's-ba. Rendeltünk négyen egy hagyma karika tálat, ami hatalmas volt. Majd én rendeltem egy hamburgert. Annyira finom volt úristen. De a végén felállni alig bírtam, annyira tele ettem magamat. De megérte!
Utána Lauren haza hozott, olyan 3 körülre értem haza. Majd Family Guyt néztünk Daviddel és kosaraztunk kicsit a kocsi felhajtón.
Holnap pedig suli, és fura érzés, de nagyon várom! Főleg a rajz órát.


Puszi, Lina