Érdekességek

Igaz, hogy csak 3 napja vagyok itt de már most felfigyeltem jó pár dologra, ami teljesen más mint itthon. Szerintem érdekesek úgyhogy gondoltam leirom nektek; 

1. Ha elmész bevásárolni nem kell érmét tenni a bevásárlókocsiba és akárhol otthagyhatod a kocsit
2. Nem csak a filmekben van így, itt tényleg mindenki cipőben van a házban
3. Mindenki úgy köszönön, hogy "Hi, how you doing?", "Hi, how is your day going?" vagy "Hi, how are you?". Ennek nincs különösebb mondanivalója és nem is érdekli őket különösebben a válasz. Nem kell rá mást mondanod, csak annyit, hogy "Fine, and you?"
4. Itt inkább a vacsora a főétkezés, ebédre általában csak egy szendvicset kapnak be az emberek, sokszor azt is útközben
5. A suliban felemás zokniban járnak a diákok, és sokszor pizsamában jönnek be
6. A suliban van katonaság, és rendőrök is járkálnak
7. Itt még a kenyér is édes
8. Mindent megkapsz a suliban amire szükséged van. Értem ezalatt: laptop, ceruza/toll, mappa, füzet, edző cipő, edző ruha...stb