Valóra válik...

Tegnap kaptam egy értesítést a facebooktól, hogy bejelölt egy nő. Judy Boyles-nak hívják, mivel a neve sem magyar és egy közös ismerősünk sem volt ráirtam, hogy honnan ismerhetem. Ma reggel láttam, hogy válaszolt. Leírta, hogy nem biztos benne, hogy a megfelelő embernek ír, de részt vesz ezen a cserediák programon és egy velem azonos nevű lányt választott, reméli én vagyok az. Mikor összeegyeztettük hogy ki-kicsoda, kicsit bővebben is mesélt magáról. Arkansasban lakik (az USA egyik déli állama (bár én a keleti partot jelöltem meg)) a férjével és 4 gyerekével. 29 éves az apuka pedig 33, szóval elég fiatalok. Őszintén szólva, mikor eldöntöttem, hogy belevágok ebbe az utazásba nem igazán így képzeltem el, hanem egy idősebb házaspárt, de ők talán még jobbak is! 
Több részletet még nem igazán tudok mondani, mert még nem végeztek el az iskolával minden papírmunkát, de azt mondta max. egy hét és minden el lesz intézve. 
Már nagyon izgulok!

Puszi, Lina