Hétvége

Ma már 7-kor keltem. Minden nap egy félórával többet alszom jeee! Mikor felkeltem szokásosan megmostam a fogamat és arcot mostam, utána pedig Judyval és a gyerekekkel reggeliztünk. Fahéjas müzlit ettem tejjel, aztán repetáztam is belőle. Kezdem megszokni az itteni ételeket. Az elején nem bírtam megenni őket. Annyira más az ízviláguk mint otthon... Itt mindent mikróban készítenek el (még a tojásrántottát is). 
Miután mindenki jól lakott, hazavittük Judy testvérét, aki 2 órára lakik, szóval oda-vissza 4 órát utaztunk. Utána haza jöttünk picit lustálkodtunk majd elmentünk egy várossal odébb shoppingolni. Hatalmas volt az a pláza, 4 emeletes volt, tele üzletekkel, éttermekkel, mozival, edzőteremmel....stb. Nem vettem túl sok mindent, ahova beakartam menni az az üzlet sajnos felújítás alatt van. Szemezgetek még egy Vans cipővel de még nem vettem meg.
Elintéztük végre a telefonomat is, szóval végre van amerikai számom. Egész jó áron van és kapok minden hónappban 3GB 3G-t. 
Utána bementünk a Burger Kingbe, mert a gyerekek éhesek voltak, majd utána szomjasak lettek úgyhogy megálltunk egy Shake Barban. Megszámolhatatlan Shakejeik voltak megszámolhatatlan választékkal. Én végül egy csokis Oreosat ittam, rajta Mogyoróvajas kekszel és tejszínhabbal (((diétás, tudom))). Közepes méretet választottam, de akkora volt, hogy nem birtam meginni. Szerencsére Krispen (őt szeretem a legjobban) besegített. Itt egyébként a közepes akkora, mint otthon egy XL-es.
Utána még elmentünk bevásárolni a vacsihoz, Mexikóit főz Judy nyammmmm.
Most más itthon vagyunk főzzük a vacsit, tvzünk, lustálkodunk. Chris nem rég ért haza és el sem fogjátok hinni milyen kedves gesztust tett! Mivel én nagyon szeretem a kávét, de ők nem isznak, ezért vett nekem egy kávégép szerűt, hogy tudjak mindig inni. Nagyon meghatódtam! Milyen jófejek már?

Puszi, Lina

img_9107.jpg

img_9106.JPG

img_9080.JPG

img_9082.JPG