Egyre jobb és jobb

Ma volt a második nap a suliban. Az első ugyanúgy US History volt. Ez az óra meg az English 3 a legnehezebb. Sok a szakszó és angolon egy 15.századi verset vettünk. Semmit nem értettem belőle. De szerencsére a mellettem ülő fiú nem mutat túl sok érdeklődést a suli felé úgyhogy vele beszélgettem addig. Meséltem kicsit magamról, hogy honnan jöttem (nem tudta hol van Magyarország), miket szeretek stb.
Aztán jött volna a gazdaságtan, ami ma elmaradt, mert mindenkit a tornaterembe hívtak. Mindenki ott volt egytől egyik, itt jöttem rá milyen sokan is vagyunk. Nagyon nagyon jó hangulatot csináltak a zenészek, mai számokat játszottak el dobon és trombitán. Majd jöttek a pompom lányok, a focisták. Előadták a szurkoló dalaikat, mert ma este lesz a foci meccs, amire már nagyon régóta készülnek. 
Utána rajz volt, és odajött hozzám a tegnapi fiú kosárról. Végig vele beszélgettem, nagyon jóba lettünk! Hihetetlen aranyos. Majd biosz óra volt, amibe végre én is betudtam rendesen kapcsolódni. A sejtekről tanultunk és mivel mi ezt már vettük otthon jól ment nagyon. 
Azután jött a matek óra. Ma csak játszottunk és quizeket csináltunk, nem volt semmi különös.
Utána jött végre a workout és a kosár. Erre vártam egész nap!! Hivatalosan is bevettek a kosár csapatba jeeeee!
Ez a workout valami hihetetlen kemény. Keményebb mint otthon, amikor a Momba jártam edzésre. Van edzőterem is mindennel alaposan felszerelve. A végén minden porcikám remegett a fáradságtól, de megérte mert ma még jobban összebarátkoztunk a lányokkal. Bejelöltük egymást minden lehetséges helyes (Facebook, Instagram, Snapchat) és azóta is beszélünk. Már le is beszéltünk programot a hosszúhétvégére (ja igen nincs hétfőn suli mert Labor Day van)

Úgyhogy remélem mindennap egyre jobb és jobb lesz! Már csak az angol tudásomnak kell hozzáfejlődnie.